There was an error in this gadget

Thursday, December 22, 2011

~Toilet macam mana anda mahu? mana better? pilih!pilih!

hari - hari pun semua orang akan guna kan toilet kan. Tak tau lah kalau yang ada penyakit tu maybe lah tak guna hari-hari. Ada masalah pencernaan maybe? haa. Wallahuallam lah kan. Moga-moga terhindar lah dari penyakit yang tak diingini tuh.Nama pun penyakit kan? haaa.. So you all pernah tak bila tengah shopping-shopping then terasa nak mengeluarkan bahan perkumuhan? terus anda berlari-lari anak untuk ke toilet..bila anda masuk..sibuk mencari toilet yang sesuai untuk anda..? apakah kriteria kriteria toilet yang ada mahu untuk membuang hanya untuk jangka masa 3 minit?? adakah............






 INI????



ATAUPUN





INI?????




okay sebagai salah seorang pengguna toilet aku ni bukan nak cakap apa lah kan. Dulu -dulu aku memang la suka sangat dengan toilet duduk ni sebab apa? ni ha kau sebab dia.

"PUAS MELEPASKAN SEGALANYA" ~citt ada adult content~
ni buka sahaja aku yang cakap ye. Kakak aku sendiri confess kat aku. hahahah! bengong dia tu..>.< kelakar.

dan kenapa bila dah besar sikit dan ada injury lutut aku memang confirm dah tak guna toilet cangkung lagi sebab lenguh kemian lagi kalau sedang invest dalam pelaburan emas. Memang tak boleh blaa k? sungguh lah lenguh nya nyaaahhh oiii..time nak bangun tu..amboooiihh..cam orang tua lama dah aku ni haa..
so aku memang paham sangat lah kan kalau orang-orang berusia ni selalu sangat berebut-rebut nak masuk toilet duduk.

CONCLUSION???AKU PILIH TOILET DUDUK :p

CHOW jumpa lagi :)



No comments: