There was an error in this gadget

Saturday, December 31, 2011

~Selamat tinggal 2011 Hello 2012~

wow nak berbicara tentang 2011, you guys boleh tengok je entry entry yang dah pun di post kan. Ada yang baik dan ada yang buruk. 2011. ada pertemuan dan perpisahan. Lumrah hidup manusia yang tak mungkin seorang pun yang tidak mengalaminya. Macam tajuk lagu Ronan Keating "life is a roller coaster" betul betul menepati apa yang aku rasakan sepanjang tahun 2011. Ada UP and DOWN dia. Bila aku DOWN aku memang betul-betul DOWN dan begitu juga sebaliknya. Bercakap pasal cinta. hurrmm. ada kalanya ia tersangat lah INDAH tapi ada ketikanya terlalu sakit dan pahit untuk ditempuhi. Tapi it's ok. i've made it through eventhough sometime people just say im sooo DAMN STUPID...dot dot dot. dont wanna talk more about that. juts wanna keep it to myself. I'm the one who feel it so i decided to keep it shut. It is all just fine for now.As happy as i was. Banyak yang aku dah belajar tentang kehidupan dalam tahun 2011. Pandangan aku terhadap hidup banyak berubah. Aku banyak fikir tentang hala tuju aku selepas ni. Untuk umur 20 tahun. Aku rasa aku tak terlalu muda untuk memulakan satu langkah yang besar which is.. 
                         
  "i wanna have my own asset"

too general? yeah aku sengaja buta statement yang general supaya aku tak la terlalu fokus tentang satu asset je. asset tak semesti nya property but it can be other things such as love and privacy.. maybe?

think ahead

too you my beloved one if you read this, you know i love you so much and someday i will accomplish my goal and i will surely share it with you. INSYAALLAH~WITH ALLAH's Will.

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

ASSALAMUALAIKUM 



No comments: