There was an error in this gadget

Tuesday, December 20, 2011

~MY RUDY MY FIXIE~

okay this is RUDY . Aku punya fixie yang aku sayang nak mampos cam soulmate aku sendiri. Ni lah jantung hati aku yang aku cintai. Dia lah peneman di kala duka ku. penyebab aku dah turun berat badan dan muka ku bertambah hitam. Tapi ,malangnya  Rudy tengah sakit sekarang ni. aku tersangat emosi k? nak pergi kelas pun tak semangat sebab Rudy tak de ==" damn lah. dah anta kedai tapi tak bertahan. Rudy masih sakit jugak. Oren kan dia? comel je ^^. punya la sayang sanggup kendong ke mana-mana tau. tu ha..nampak tu. angkut kesana kemari. kikikiki. Rudy sabar ya. t aku hantar kau g hospital balik..k? lOVE U MUCH RUDY!

No comments: