There was an error in this gadget

Sunday, December 18, 2011

apa apa pun. aku tak kisah. go on!


i just wanna have fun after this??dengar lagu tiesto ni buat aku hilang tension sekejap. no hal la.. life is tooooo short to be sad. ramai lagi orang lain yang lagi sedih dari aku. so aku tak nak aku adalah salah seorang dari mereka. come on. kau dah besar. pandai-pandai lah nak hidup. Cinta diduakan? pergi lah ke laut. Sape lah sanggup diduakan. aku memang bodoh. so aku buat tak tahu je lah. kau nak buat apa kau buat. janji kau bahagia. aku tmalas nak ambik tau lagi . kalau kau boleh sakit. aku ni apataha lagi. dah . aku mahu enjoy. sick with all of this.. hahaha. chill.. lets have fun ! let shot some people guys! hahahahahaha !adiosss

No comments: