There was an error in this gadget

Wednesday, November 30, 2011

Sejenak bersama AIN ^^





ni lah yang akan terjadi kat aku kalau lepak bilik ain..adehh =="


haaa..ini lah kak Ain kita yang sudah pun melanjutkan pelajaran di Uitm Melaka Kampus Bandaraya baru - baru ni. Semua pun berat hati nak mengucapkan selamat tinggal kepada si dia. Namun apa kan daya. terpaksa jua meninggal rakan - rakan seperjuangan nya di Uitm Jengka untuk mengambil fastrack disana. Jauh di sudut hati kami, masih terngiang- ngiang suara dan juga gelak tawanya di dalam kelas mahu pun semasa berjalan pulang dari kelas. Semua nya msih lagi segar dalam ingatan kami. Pagi-pagi seperti sudah biasa , akan memanggil nama Ain dan menunggu tatkala mahu pergi ke kelas. Kini.. tiada lagi rutin seperti itu. Mungkin kami perlus sedar yang Ain sudah tiada lagi di Uitm Jengka.Akan tetapi kami akan tetap mengingati semua kegembiraan kita bersama sebagai classmate yang terhebat yang pernah ada. ^^. semoga perjalanan anda di sana sentiasa di rahmati- Nya. GOODLUCK FOR YOU . INGAT - INGAT KAMI DISINI YA ! Assalamualaikum ^^

1 comment:

silence breaker said...

weiiii budak...xperlu kot nak post entry sedih mcm nie...!!!!!! ;(