There was an error in this gadget

Saturday, October 29, 2011

~weekend dengan Amirul Atif di KLCC~















laaahai.. bila pegi dengan member member rasa cam KLCC ni tade lah best pun. Biasa je. So aku decide nak ajak sis aku keluar bawak tif tum berjalan-jalan di KLCC. okay..suasana yang berbeza bila klau dengan family rather than friends. hahaha. Pergh memang si budak Atif ni aktif nak mampus.huhuhuh..tak terjaga dah aku. Tapi nasib baik aku mempunyai tahap kesabaran yang boleh lah dikatakan tinggi. uhuhuhu..berjaya mengawal keadaan. kikikiki.. Semasa lepak-lepak makan kat Chili's aku pun secara tak lansung jumpa lah si Yul Wazai yang berkerja part time di situ. waa..Busy sungguh dia melayan customer..adeehh..but still very cute. hahaha. sempat melayan aku and Along..kikiki.. tu jela yang aku buat weekend ni ..nothing much..boriiinngg..hahaha ^^

2 comments:

azwa said...

naseb bek kau tak campai budak tuhh lam air! hahahaha..sumpah comel gile kottt budak nih!

Hazzy said...

hahahaha..hampir2 nak campak..heheh..tade lah..kikiki...comel kan..penat main otomen dgn dia..hahahahahaha