There was an error in this gadget

Monday, October 31, 2011

~perangai aku ~~~



1.       Bila aku tengah lapar, then pergi kedai makan ,makanan lambat serve. Habis laahh…~
2.       Gila kasut. Aku boleh semua jenis kasut aku nak beli except heels.
3.       Baran bila panas dan lapar.
4.       Akan bercakap mengikut situasi dan lebih peka dengan sensitiviti oran lain.
5.       Bawak kereta macam hell bila mood tengah gila.
6.       Sehari tak makan nasi tak sah.
7.       Tengah hari wajib makan nasi kalau dah tak jumpa sangat kedai makan baru makan fast food.
8.       Seboleh –boleh makan guna tangan dan bukan guna sudu dan garfu. Except kalau ada function or event yang wajib pakai sudu dan garfu. Hahaha. ~aku orang kampung bai!~
9.       Attracted to person yang ada otot kaki . pergh katang seyh. Tu je petunjuk yang menunjukkan orang tu kuat bersukan.
10.   Related dengan no.9 I love sport person! Oh yeah!
11.   A music lover. Somehow  aku tak reti main lansung main alat music. ~ cam loser pulak aku rasa.
12.   Mengutamakan tandas duduk dari tandas cangkung. Hahaha~ lutut cacat memang la~
13.   Merasakan bahawa budak yang pakai pendakap gigi adalah comel! Hahahahaha
14.   Very likely to hangout with friends and teh o ais limau is a must!
15.   Easy to learn new things.
16.   Aku senang nak tiru pelakuan orang ~one of my speciality? Naahh,, I don’t think so.~
17.   Once in love, im the most stupid person in the world.
18.   Anti orang kuat mereport! Damn you!
19.   Anti orang talam dua muka! Go to hell !
20.   Lebih suka berdiam bila tak tahu apa yang sedang dibualkan.



No comments: