There was an error in this gadget

Sunday, October 9, 2011

~karisma 2011?~







habis sudah final exam bagi SEM ketiga aku kat UITM jengka ni. Ternyata aku tak mampu berkata lebih ataupun kurang. Tak berani menjangkakan apa-apa cuma berserah kepada keputusan yang akan datang.Conclusion untuk sem ni?? too many things changed. if u wanna see the real person within your friends.. you can see them in the third SEM. im just okay. no comment about anyone. im just cool .^^


 sekarang aku sedang menjalani latihan pusat untuk Karisma 2011 yang akan diadakan di UITM Segamat. Disebabkan benda ni jugak la kepala aku bukan main nak runsing lagi. adeeh ==" ni baru sikit, tak termasuk lagi benda lain kan.  Tapi disebabkan minat aku perlu lah bersabar. Tak perlu kaud melatah. Dalam hidup ni kalau tade masalah tak thrill la kan? hahaha tu kata kata borak lepak di meja makan. Nak hidup senang jangna cari masalah tapi tanpa masalah kita susah nak matang??betul ke? hahaha fikir fikir lah sendiri betul ke ayat tu.

dalam masa yang sama im still struggling untuk kuatkan muscle lutut aku. aaa..ok wait tu sumpah mencabar kay! hahaha..kalau bukan aku yang kena kuatkan sape lagi an? terpaksa lah berjoging tiap tiap petang tanpa rasa bosan . At the same time leh gain fitness. adehh aku ni dah lah tak pandai main . pastu lembab pulak. (gone kann yekk makan segunung)~kluar teruih loghat orang pahang koi. hahahaha.

No comments: