There was an error in this gadget

Monday, October 31, 2011

~hari hari begini ..~

damn it..okay tak larat dah jadi macam ni. Tapi takpe. Bercuti adalah satu cabaran yang sangat besar buat aku. For the first time aku rasa sangat lost cuti kali ni. Feelingless. Tak tahu la kenapa kan.. Cuti kali ni apa yang aku buat tidur awal. sometime before pukul 12 malam. Tu adalah satu benda yang sangat pelik kalau aku buat. Its tooooo early.. ==" aduhh.. tak tau ak buat apa. tido jelah. fone pun boleh buat baling anjing je. Bukan conctact dengan sape2 pun. Then the next day aku akan bangun dalam kul 8.30. Then tidur balik sebab aku tau. Bangun pagi pagi pun aku still tak buat apa. so aku akan tidur sampai la kul 10.00. baru lah aku gerak kemas umah, basuh pinggan, sapu sampah..jemur kain, basuh baju, then bla..blaa..blaa..yang penting aku akan siapkan before mak aku balik dari skola dia. hahahahaha.. so that's mean aku kena siapkan before pukul satu lah kan? hahaha..then bila mak aku balik..dia masak lauk then mam. sooo..it last sampai la ke malam. tu yang aku buat hari hari..boleh bayang kan?? haaa..kikikiki..tapi kali ni my mum sangat baik dengan aku..dun know why..tapi tak boleh cakap jugak. mana tahu esok aku kena basuh dengan dia..dia ni unexpected sikit.. salah sikit kena basuh..hahahaha..nak buat cane.aku sorangjela yang dia boleh basuh sekarang ni. orang lain dah tak duduk rumah.. ada keje..so aku lah mangsanya..hahah/...adioooos!

1 comment:

qiE said...

ahaha .
rilek lahh angah ye
kena basuh ehh
i'm wondering muka angah kena basuh ala2 function gitu .
gurau je ehh angah
chillax :D