There was an error in this gadget

Wednesday, May 11, 2011

Telinga aku bermasalah?and habit korek telinga?BAHAYA!


                                    
Memang dah habit aku bila dengar lagu aku akan dengar at maximum volume. Tu kalau aku guna earphone la and mostly kalau aku dengar lagu memang guna earphone pun. Bukan nak cakap apa tapi lately telinga kau memang ada problem sikit. Selalu mengalami kebengangan dan kegatalan. Wuwuwuw..aku dah start risau bila aku tengok berita baru-baru ni.  Kalau aku still teruskan habit aku dengar lagu kuat nak mampos I got a very high tendency nak jadi 
PEKAK!!!DEAF!!TAU TAK???
                                           Wooo! Takut la seyh! And lately memang aku kurang selesa dengan telinga aku. Sumpah takut nak cakap kat mama sebab aku tau nanti mesti kau yang kena bahan balik. Daripada aku pekak dengar mama marah baik aku senyap je nyaaahh.hahahahah then one more thing yang leh wat aku pekak adalah habit korek telinga. Aku tak tau la kenapa aku suka sangat korek telinga sampai berdarah telinga aku ni. Pelik camne leh berdarah? Aku tak suka korek guna cotton bud. Aku suka guna sudu kecik tu haa..hahahahahha..korek la kau sampai sudah. Dah rasa pekak baru nak berenti hohohoho.. so nasihat aku



JANGAN DENGAR LAGU TERLAMPAU KUAT DAN JANGAN TERLALU TAKSUB KOREK TELINGA

2 comments:

azwa said...

aku rase mcm nak gelak guleng2 bace entry kaw niyhh ! HAHAHAHHAHAA

Hazzy said...

hahahahhaha..kau jangan..aku ada masalah ni..hahahahhaa..kau jgn ikod aku..korek tinge..bhaya...^^