There was an error in this gadget

Monday, May 2, 2011

~rambut serabut dan Holiday~

                           So its been 2 days im in holiday. Boleh la tahan. Nak cakap best tak jugak.nak cakap tak best tak jugak. so equal la best and tak best..ke aku ni yang tade perasaan?haish.tak la..bagi aku cuti ke tak sama je.hahaha. so holiday ni aku tak de pape plan selain balik ke Shah Alam dan menemani sis aku dan anak dia. Pas pada tu kau tak tahu a kan, jenis aku suka buat planning on the spot. Kalau aku cakap nak pegi aku pegi je without planning.. 
                          
  so life aku memang unplanned??
 ??hek ko..hahaha..ada la certain yang perlu planning awal takan sume benda nak buat on the spot. Kikikiki..fiuuhh..parent aku ni punya la sibuk wat preparation wedding untuk bro aku sampai aku dipinggirkan.hahaha. biasalah kan  nama pun parent takan anak nak kawin duk senyap je tak bergerak ke mana-mana tul tak? Haaa..tapi effect dia sampai aku aku sekali kena potong bajet..hadoii..cane nak hidup..dok la aku diam-diam kat umah.nak kuar tade bajet. stakat ajak lepak mamak pas la. wuwuwuwuwu..>.< but its ok my parent  dah janji bila all the things pasal wedding bro aku selesai bajet aku mula akan ditambah..oh yeah. Cantek punya.!hahaha! dah bagi green light.Nampk tak permainan dia di situ??hahaha. Best ke jadi anak bongsu?hakk..sape kata tak best.  walaupun perangai cam ~tak tau nak cakap camne~ @suka wat hal namun aku tetap bahagia dibawah jagaan mereka.hehehe. Wargh! Tapi an one thing yang ditegur oleh mama sehari selepas aku balik dari Uitm..



TERNYATA DIA TIDAK BERPUAS HATI DENGAN KEADAAN RAMBUT SAYA.
.teeeettt!!
“kenapa dengan rambut awak tu?srabut je mama tengok..sikat rambut elok-elok sikit..eee.macam mana nak keluar dengan rambut serabut macam tu.”
“mana ada..ok je.ne ada serabut.ok la.”aku memberi penjelasan~bukan menjawab ye~haha
~jenis aku jenis orang tak penah sikat rambut~
“tanak!tanak!wuuwuwuw ! >.<”
“cubalah sikat elok-elok,belah tepi tu”
MAK AIH!!belah tepi?adoii…memang tak la mama..hehehe.so sebelum dia pegi amik sikat untuk sikat kan rambut aku baik aku beredar terlebih dahulu sebelum aku keluar dengan berperwatakan nerd!oh tidak!!.hahhaha.taleh nak wat pe lah kalau dah degil kan. Dats for today!! Tomorrow will come!oh yeah!

No comments: