There was an error in this gadget

Saturday, May 21, 2011

~Parent saya kejam terhadap saya?come on!

teringat satu scene:

aku : " mama.. orang ada game futsal esok. Jom la datang tengok"
mama:" huh malas la.baik mama buat keje rumah. lagi banyak faedah"
aku: "hmm..takpelah..tak support pun orang nak main esok"

nampak kejam kan disitu?

kejam ke mama saya??
kalau dia kejam.
dia takkan HADIAHKAN saya sleeveless ADIDAS PREDATOR untuk anak perempuan bongsu dia untuk menghadapi game-game futsal dia



"MAMA SAYA..TERBAIK.."

abah..nak beli bola futsal boleh?
tanpa berkata panjang..
"jom beli..nak beli kat mana?"
"AL-IKHSAN"


beli lah....


ABAH!!! TERBAIK..!!

tak cukup support lagi ke tu??

dan yang paling beharga..
parent aku datang untuk final haritu...
terharu..
mama saya..sanggup datang..
saya ingat dia malu dengan saya,...
tapi..
dia sebenarnya sangat bangga dengan saya..


TERIMA KASIH MAMA DAN ABAH








No comments: