There was an error in this gadget

Friday, May 6, 2011

~Osama bin Laden VS video SEKS tah sape-sape~

wahh..
sumpah berita tengah selak gill cakap this both things.
tengok-tengok berita..
benda yang sama je keluar cubalah keluar berita pasal aku ke..
tak ke market sikit kan..baru la seronok.
ni berita sal skandal seks tah sape-sape.
geli je aku tengok hahaha..blueeekk!!muntah!!



TEEEEEEETTTTT GELI!!!!






pasal osama aku suka!hahahaha..
baru lah thrill..realistic sikit.barulah global.
terbukak sikit otak aku kan.
so Us cakap Osama dah mati ditembak komander SEAL dorang.
then mayat Osama bin Laden akan dibuang ke laut menjadi makanan ikan.
ramai jugak lah yang bagi spekulasi bahawa kematian Osama hanyalah satu konspirasi US
keengganan mereka untuk mendedahkan mayat Osama telah meragukan sesetengah pihak.
Betul atau tidak tu aku tak tau.


No comments: