There was an error in this gadget

Friday, May 6, 2011

~nak bagi jersey awak. tu perkara yang saya nak sangat buat sekarang ni~


lost in the holiday!
hahahah..
but ada satu benda je yang aku betul-betul nak buat cuti ni.
yep. aku nak bagi jersey yang aku tempah kat orang yang sepatutnya aku bagi.
tak bagi-bagi lagi sampai la ke hari ni.
adeh! tah bila nak bagi pun aku tak tau.
nak tak nak aku kena bagi jugak sebab dah memang niat aku memang nak bagi dia.
~berapa banyak BAGI pun aku tak tahu la~
dah terang-terang ada nama dia and nombor favourite dia.
takan aku nak bagi orang lain. hak! memang tak la kan.
tapi aku tak tahu camne nak bagi ni.
macam ni la.
isnin ni aku g TS aku g tingkat 6 tempat aku selalu lepak dengan dia then aku just tinggal jersey tu kat situ?
ok?ke tak?
ke nak tinggal kat monorel?monorel mana??imbi??letak tengah-tengah jalan tu?hmm..
t kena pijak pulak..abis rosak..hmm..
tinggal kat KL SENTRAL?kat MCD tu? ke kat mana?
tak reti lah aku..
tengok lah esok lusa macam mana.
tanak hold lama-lama.
fone aku ni dah tak function dah. taleh contact dia.

No comments: