There was an error in this gadget

Friday, May 6, 2011

~JUST A FRIEND . HOPE U understand~


Macam mana nak start yep? Ok macam ni memang aku baru break but at da same time ada je orang yang datang and rapat dengan aku. Aku tak mintak but it just come. Aku memang jenis ynag tak mencari. Pe yang datang tu jela yang akan aku dapat.  So since Im having my breakup there is a person who come to my life and boleh dikatakan cam teman bila aku dalam kesusahan. Even aku tak share sangat pun problem aku dengan dia but still dia buat aku lupa yang aku tengah sedih. , and for that a big thank you for you mate!
And obviously im having a very lonely day ,but this person cam berjaya la buat aku tak fikir sangat pasal benda yang dah lepas. One thing yang aku suka borak pasal dia is about futsal. Hey! We got same interest so it’s a good sign rite?
This person share for almost everything pasal masalah dia. And for some reason dia kata dia suka cakap and share problem dengan aku.  Aku tanya dia kenapa dia cakap dia tak tau. So then aku just buat tak kisah jela kan. Malas nak mempersoalkan tapi aku memang selesa lah berkawan dengan dia ni. Dia ok and fun to talk with. Kelakar ! hahaha! Seronok berkawan dengan dia. I repeat berkawan.
Then after a while bila dah hari-hari calling and texting for almost everytime, dia start cakap dia sayang aku and cakap dia tanak hilang aku . dia risau if someday aku chow chincau camtu je.  Apa maknanya tu?
HMMM..susah nak cakap mcam mana lah. Aku bukan apa . aku still tak ready lagi la nak couple balik. Its not that easy for me.Im not giving hope and I don’t want people to have hope on me. Lagipun aku sekarang ni ada feeling nak BERKAWAN SAHAJA. Not more than that .
And bila fikir balik bila kira terlalu baik sangat sometime orang akan salah anggap. Tapi kan tak semua kebaikan tu perlu ada something tersirat di sebaliknya. Mungkin kita berbuat baik dengan orang sebab kita rasa kita memang perlu berbuat baik.
Aku rasa serba salah sebenarnya dengan dia.
Tapi aku tak boleh buat apa-apa. Takkkan aku perlu consider perasaan dia sampai aku terpaksa neglect perasaan aku? Tu lagi la tak patut kan. So buat masa sekarang . let just be friend..
“EVERYTHING IS COOL WHEN WE ARE JUST FRIEND”

No comments: