There was an error in this gadget

Wednesday, May 11, 2011

~Aku mengalami masalah short term yang teruk?????~


Pe banyak masalah pun aku tak tau la. Tapi aku rasa the most pathetic thing is aku ada short term yang teruk?aduh..masalah-masalah! Teruk lah aku kali ni. Hahaha ! kenapa aku cakap aku ada masalah short term?cane aku tau aku ada symptom tu? Adakah aku pasti? Haa..dah memang pun. Aku selalu camni. Ok contoh :

 aku nak pergi turun bawah  nak angkat kain sebab dah petang. Suddenly aku jumpa member and start bertegur sapa la kan tapi tak sampai 30 saat pun aku borak-borak. Pastu bila dah sampai bawah aku tak tahu aku nak buat apa. Terpinga-pinga! Terkelip-kelip , berkerut-kerut dahi aku nak ingat nak ingat kenapa aku turun. Bila aku ada masalah camni biasanya aku akan naik and duduk balik kat tempat
BILA AKU START FIKIR NAK PERGI ANGKAT KAIN TU SO AKU LEH REPEAT BALIK ACTION AKU.hahahaha!



ONE more scene bila tengah ramai-ramai cakap-cakap blablabla..then syaril suruh aku call ami datang cepat sikit sebab lama dah tunggu dia. Suddenly ada orang tepuk bahu aku. cakap tak sampai 2 minit aku dah lupa dah syaril suruh buat apa tadi. Aku biar je tak call2 si ami tu. Bila dia tanya aku dah call ke belum aku boleh tanya dia balik “kau ada suruh aku call ami ke???”. Meyirap je si syaril kan.hahahahaha

 Sounds scary kan?ayaaa aku yakin bukan aku sorang je yang ada masalah ni. You all pun pernah mengalami benda yang sama cuma kadar kekerapan kita tak sama. Kadang-kadang bila fikir balik kelakar tapi masalah ni serious ke? Tah la bagi aku anggap je short term ni perkara biasa sebab t kalau aku fikir mesti aku lupa jugak. so tayah pk.hahhahahha

No comments: