There was an error in this gadget

Friday, April 8, 2011

~tiba-tiba pakai baju chelsea ni kenapa???


phhuuufttt...
the thing is..aku bukan la kipas susah mati Chelsea..
and aku pakai ni pun sebab terpaksa..takde lah terpaksa mana kan..tapi..tah..no feeling at all..
IM THE BIGGEST DIE HARD FAN OF MUFC OK??hahahaha
and no offence for the other football club la..tak nak fighting-fighting kat sini..
aku saja je membeli baju ni..menggedik itu adalah sifat natural ku.
tak leh nak wat pe la kaan..
aku lek je..pakai la jersey apa pun..yang penting ok je..^^
seorang badak biru sangat sukan kan chelsea..so..as her bestfriend..aku pun tumpang la sekaki suka..
suka tak suka je tu..hahahahaha^^
nahhh...badak biru...ur baju...hahahah^^..
nak tak bleh blah..nak keitaro je..19 tu num fav a konon..hehehehe naahh..pakai la..^^




No comments: