There was an error in this gadget

Saturday, April 16, 2011

~saya sedey~

sedey gila rasa..
sakit dia..tatawu nak cakap macam mana.
aku dah agak dah.
memang macam tu pengakhiran dia..
its not gonna be a happy ending..
cukup la setakat tu je..
dah lah..aku dah tade words nak describe apa yang aku rasa sekarang.
dan memang bila aku memerlukan..
dia..
tah la..
dan bila dia dalam kesulitan..
aku sanggup..
sanggup kena maki..
kena hamun..
aku tak kesah asalkan aku rasa aku ada dengan dia.
sekarang..semua dah tak sama..
dia pergi..
perasaan dia bukan untuk aku lagi.
takpe..
cukup jela sampai disini..dan saya harap dia akan dapat apa yang dia 'suka'

mood : sedey PAROOOKKK!

2 comments:

asrina nano said...

xmau sdey2..huhuhu...

Hazzy said...

huhuhuhuh...nak sedey jugakk..>.<