There was an error in this gadget

Friday, April 15, 2011

~kental sungguh hati kau gile!~


susah nak menahan diri dari menjadi luar dari kebiasaan.
seseorang yang berjaya memberi motivasi diri dan mempunyai mental yang sumpah kental giler je boleh buat.
bukan nak kata apa lah kan.
Manusia ni dah lumrah utama dia nak memuaskan hati sendiri dulu.
Tapi bila kita dah rasa orang lain tu lagi penting dari diri sendiri,,
tak terfikir ke yang orang tu penting buat kita??
of course la kaan..penting..kalau tak.tak buat macam tu..
tapi malang lah kalau kita bekorban untuk orang yang masih kabur-kabur lagi dengan keikhlasan kita.
Tapi takpe,kita bersabar dan cuba melupakan apa yang sudah berlalu.
Mungkin ada hikmah disebalik cerita di dalam cerita.
dan...
dalam cerita tu terselit pengajaran,pengalaman dan kepahitan.
ambik jela mana yang perlu..
ok??.
dan suatu hari nanti segalanya akan berubah jugak..cuma masa je yang menentukan segalanya..
~sekian~

No comments: