There was an error in this gadget

Tuesday, April 12, 2011

~kaki kutuk??fuuwaaahhh!~

ok guys walau apa pun yang terjadi..cubalah berfikiran positif..
jatuh tergelincir di tengah-tengah cafe di khalayak ramai pun,cuba untuk berfikiran positif~aku lah tuh~
hahaha..
kepada mulut-mulut jahat yang sentiasa nak melemparkan kutukan-kutukan anda..
silalah teruskan dengan perangai anda itu..
sesuai sangat lah kamu semua bergaul sesama sendiri..
maka berkutukan la kamu semua tentang orang lain seolah-olah kau saja lah yang sempurna,,
hahahaha...blueeekk!!
apa-apa pun aku doakan yang terbaik untuk kamu semua.
aku just nak ingatkan kau bahawa kata-kata kau itu suatu hari nanti memakan diri sendiri..
kau hanya menunggu masa je..
jangan sampai semua orang nampak diri kamu yang sebenar..
tatkala kau cuba untuk sembunyi di sebalik cengkerang kura-kura kau tu
dah ramai orang tahu..
pepandai la deme ye..jangan ingat aku lupa kata-kata kau yang cukup buat aku sakit hati..^^
SEE YOU WHEN YOU FALL
SAME LIKE YOU SEE OTHER'S FALL..
WAIT FOR YOUR TURN..

2 comments:

najwaizzati said...

chill babe. org yang suka mengutuk ni tak ke mana laa. what goes around come around?

Hazzy said...

yeahh...totally la najwa kan??kita wat lek je..no hal la..^^