There was an error in this gadget

Monday, April 18, 2011

~Jengka mencabar minda seorang pelajar....~






hahahaha...yeehhh
itulah itulah kebenarannya.,walopun aku satu haram pun tak tau apa aku buat selama study week ni.
aku tetap tabah denagn dugaan yang datang bertimpa-timpa..
dengan berbekalkan otak kreatif merapu macam aku..akhirnya aku mampu survive di hutan Jengka ini.
begitu juga dengan survivor lain iaitu Ain , Aa dan juga Ayu..semuanya selamat mengharungi weekend yang begitu mencabar minda sebagai remaja yang memberontak mahukan keriangan.
berbekalkan speaker , headfone dan juga lappy kesayangan masing-masing,
KAMI MAMPU MELAKUKAN KOTA KERIANGAN CIPTAAN kami.!!

hahahahahahhahaha
kami telah mampu memecah gegendang telinga sesiapa saja pada petang semalam dengan memasang speaker dan melayan lagu kpop , hip hop..rock dan sebagainya yang juga disertakan dengan tarian mengikut kepala sendiri..
dengan ada nya skill seperti melompat berlari dan berjalan kami mampu melakukan kareografi yang amat menarik sehingga mampu menerima pelbagai jenis kasut dan selipar hasil lemparan penuntut-penuntut U yang lain.terima kasih diatas selipar free yang telah disedekahkan.kami amat menghargainya..

KINI MASA UNTUK KEMBALI KE PANGKAL JALAN!!
MARI STUDY KAWAN-KAWAN!!!hahahahah

2 comments:

safinah rashid said...

comey gile hazzy :D

Hazzy said...

ngeeee....ta..malu..>.<