There was an error in this gadget

Sunday, April 10, 2011

~archery tournament~hahahaha^^




Eheyyy..weekend yang bosan nya ditahap kebimbangan,,
Walaupun aku sedar minggu depan adalah minggu yang paling mencabar minda aku sebagai manusia lemah..
Namun aku tetap buat bodoh je..heee..lambakan assingnment lansung aku tak pedulikan.hehe
No la..aku tengah ondaway nak ciapkan la ni..
*Marketing
*Archery
Eh wait!!tadi kata berlambak???mane?
dua pun aku dah rasa berlambak bro..==”
Hohohoho..ok cakap sal archery hari sabtu yang lalu aku ada tournament disebabkan aku adalah ahli KO ARCHERY..so diWAJIBKAN menyertai
Walaupun tanpa rela..hakkk..aku ni sumpah la tak reti nak panah memanah bagai ni weyh..tapi nak wat cane..markah aku depend kat involvement aku.
Weh..tanak aku repeat KO..memang tak la laa..==”
Dan seperti yang telah diduga..score sheet aku leh la dikatakan lebih kurang *shit jugak la kan..heee..
So aku berjaya untuk TIDAK melayakkan diri ke peringkat seterusnya..hee..~sumpah aku suka~ ^^
Suka tak suka sebenarnya archery bukan la satu sukan yang semua orang dapat merasa.
Kadang-kadang aku bersyukur sebab dapat merasa macam mana nak shooting using the arrow and bow.
Actually it’s a fun thing.wey.bukan nak cakap apa la kan..
Wakil Malaysia pun berlatih kat sini..so what do u expect more..tak payah nak pegi Bukit Jalil nak tengok dey all..petang-petang tengok atlit taraf dunia main.
AMACAM?berani??hahahaha..
So aku bukan tak suka archery just tu memang bukan bidang aku..nak buat macam mana kan?kita tak boleh paksa ^^



1 comment:

ziehyunjoo said...

ouhh ptot la suh kaka cube rito :P werkkk2 t kite main sme2 tp kaka kt guna bow y kayu jer..kah3. x larat nk angkt yg berat tu :P