There was an error in this gadget

Wednesday, March 16, 2011

~tade perasaan.~



Hari tanpa perasaan
Rabu kelas pukul 10 pagi.
hah bangun pagi 9.30 dah kena tinggal dengan budak-budak nie.ahakz
tade la lambat mana.aku lepak je.huhu
takde perasaan la..

uh..bateri low.
sokay lah.bukan guna pun fone aku tu.
letak je dalam beg.
yang penting bagi aku.my GOLDIE.
u are my sweethaert yang teman kemana2 je aku pergi.
masa aku lari, jalan or berak.
awak la teman saya.
Thanks awak.
kalau awak hilang.
saya tak tahu nak buat macam mana.
Hilang arah dah.

dalam kelas eco saya tak tau saya blaja apa.
dengar jela.
wat latihan sikit.
takde perasaan la..

balik bilik.
tukar baju and then tidur.
budak-budak ni pegi kelas aku da start tidur.
dey all balik kelas kul 4pm,
aku still tidur.
dey all pegi KOKO aku still tidur.
sampai kul 6pm.
aku bangun.
nak pergi jogging.
tapi hari gelap.
macam nak hujan tapi tak pun.
sampai 6.30 aku decide tak pergi.
so hari ni aku jadi tapir bunting kat dalam bilik.
tade perasaan la.

and aku dah ready nak baling anjing fone aku.
tade function.

P/S: nak berak baca doraemon.sampai kebas bontot. ^^




No comments: