There was an error in this gadget

Wednesday, March 23, 2011

~mama saya suka saya pakai baju kurung haaa..^^a



eyyy...saya suka tau pakai baju kurung..
tak salah pun??omey jerp..
thwahahaha..
tah la..bagi aku tak pelik pun..
dah biasa dah kot pakai baju kurung..
bakpe nak malu?
kikikiki..
tak ke suuweett suwweett ke pakai baju kurung??
bapok???
dah tu??aku ni ape??
pulak dahh..
lantak lah nak cakap apa..yang penting aku suka je..
ske pegi kenduri kawin..
t leh pakai baju kurung..
tapi takde lah nak ber"heel bagai an..memang tak la tu..
kebapokan aku tak la sampai camtu skali lah kaaan...^^
wat lek je..simple sudey..
g kelas pun pakai baju kurung apa...wat leek je aku??
no hal je..^^

P/S:saya suka baju kurung cekak musang..^^

4 comments:

paai said...

sweeettt pakai bju kurung.haha

Sofyy Azmi said...

Hzy omey-2 :P

Hazzy said...

paai:haaaakkk....suweet an???tak i mean bukan saya la...girls lain la yang pakai..saya biasa je..^^

soffy:huwaaa...saya malu...^^

ziehyunjoo said...

ala omei2 adik kaka nie :)