There was an error in this gadget

Sunday, March 20, 2011

~makan tebu dan berkebun di rumah saya~





inilah adalah sedikit sebanyak aktiviti kalau balik ke rumah ku syurgaku.
hehehe..angkut 3 orang budak balik rumah and suruh dey all jadi buruh kasar pulak an..hehehe..
~tade a..memaen je..mampos dey all tamo datang dah kalau aku wat camtu an~
setelah mama ku mengutip terung ijau fresh dari kebun,kami terus melakukan aktiviti memasak cara anak dara..
amboiihh...
hahahaha..^^
actually aku tak ingat aku masak apa dengan dey all hari tu..adeeehh..=="
tapi..licin la jugak an..
orang dah lama tak balik rumah masa tu..
petang tu pulak we all pergi la menyapu di sekitar kebun kecil yang telah dibina oleh mama ku..
ahakz!
nampak pulak ada tebu kan...
hah...ambek kau...^^ makan la tebu tu puas-puas ya..^^
yang si ayesha tu pulak galok nak jadi phua chu kang...^^
hahahahahahaha

P/S: saya suka hidup kat kampung...^^

1 comment:

ziehyunjoo said...

bestnyer.untungla rumah ade kebun bagai :)