There was an error in this gadget

Monday, March 21, 2011

~fipper..heeeee..feel the rubber..~

hey pasal alas kaki pun nak update blog ke..
hah lantak aku lah..
KESAH PULAK aku kan..
haaa...meh nak habaq mai..
tak kesah lah korang nak cakap aku poyo ke mat rempit ke hape..
memang tak la kan..
adakah anda bangga pakai fipper?
adakah fipper menunjukkan status seseorang?
adakah anda salah seorang yang memilih kawan dari kalangan orang yang memakai fipper?
oh tidak sama sekali..!!hahahahahha
kepala hantuk kau..haaakkz...
tapi yang penting aku suka pakai fipper..
sebab dah memang sedap dipakai..
sedap sedap jugak..
aku pakai seliper ni sampai aku aku jatuh gedebuk depan toilet..
tapi aku tetap gak la pakai..
~sampai injured-injured pinggang aku tau~
tapak kaki aku dah dapat rase jalan tar tu pun aku tetap pakai..
punya a suka kan..
membe aku kate..

"aku rasa kau dah patut tukar dah sliper kau tu hazzy......"

aku senyap je...haaaakkzzz...
bila la aku nak tuka seliper ni..=="

p/s: sape boleh adiahkan saya sepasang fipper bewarna pink?


3 comments:

paai said...

same with me.like slipper.even g kelas.hohoxxx..

Hazzy said...

hehehehe...suka tau....^^...tapi fipper say slalu wat saya jatuh...

ziehyunjoo said...

alololo nk kaler pink ke? t kaka adiahkan k..kakanyer kaler grey n merah.hehehe n yg best asyik tersadung je pkai fipper nie..:P