There was an error in this gadget

Friday, March 18, 2011

berus sabut VS shower net/sponge




hahaha..
antara dua ni yang terbaik bagi aku adalah berus sabut!
sebab apa aku pilih berus sabut sebagai pilihan?
sebab..
dari kecik lagi mama aku dok tonyoh berus sabut tu kat kaki and tangan aku.
tu kalau dia mandikan aku la..
haaa..punya la nak anak dia bersih kaaann..
mama saya tak manja-manja kan anak dia..
tade sponge-sponge ni.
shower net ke hape..tak main la..
hahahahaha...
kalau boleh nak tonyoh ngn berus besi lagi tau tak..kasi bersih punya.
bila dah besar..mula-mula try la jugak nak guna sponge-sponge bagai.
namun...
aku tak boleh terima pembaharuan itu.!
hahahahaha
berus sabut juga jadi pilihan utama.
tak pecaya?
try la tanya my mates..

P/S:mama saya bernama Puan Mahani..heheheh^^..omey jerp..

1 comment:

ziehyunjoo said...

perhhh calar balar badan kalau kaka gune berus sabut... :P