There was an error in this gadget

Thursday, February 17, 2011

~CANCER..beringat lah....



hmm..lately.kalau sakit je mesti melibatkan cancer.weh..ni bukan hal main-main tau.takot aku dengar.Macam2 aku dengar dari orang yang ada pengalaman and kenalan rapat orang yang kena cancer.seksa tau cancer ni.cost perubatan?sumpah mahal.nak kimo lagi..ubat dia lagi.memang tak la.

nasihat inofficial: @kalau jatuh walaupun sikit jangan dibiarkan.pergi check doctor(cancer tulang)
@sentiasa bersenam keluarkan peluh..
@jangan jadikan tidur sebagai hobi sebab tidur makanan cancer.
@jaga pemakanan.(cancer hati)
@jangan merokok(tolonglah saya benci rokok)

nak explain banyak-banyak nanti orang kata aku syok sendiri.
bukan apa..aku post ni pun atas sebab yang tertentu...
its too personal....
for you...i pray...

p/s: pergilah lakukan aktiviti yang sihat..kurangkan merokok...

No comments: