There was an error in this gadget

Sunday, January 30, 2011

~Pilihanraya di LABIS?~





okeh.kecoh betul.
aku tak berpihak pada sapa.
tapi aku sumpah tergelak dengan segala mainan politik.
bila dekat je dengan pilihanraya.
macam-macam kempen buat.
hohohoh..
ada yang sampai buat surat MC mintak cuti sampai seminggu bai.
tengok-tengok pergi berkempen tolong isteri tersaynag.
bagus kan dapat suami cam tu?
hehehe

kecoh!kecoh!
tah apa.
then ada lah yang tak puas hati.report sana sini.
kelakar dowh.
tapi tak pelah.
tu semua taktik yang mereka rasa bagus untuk attract orang mengundi.
jadi terpulang lah kepada rakyat untuk memilih pemimpin.

tak ada niat nak menyebelahi sesiapa.
tetapi melihat kepada kestabilan politik dan ekonomi.
saya rasa.parti kerajaan sepatutnya menjadi pilihan.

sekian.salam SATU MALAYSIA

No comments: