There was an error in this gadget

Monday, January 24, 2011

~kejadian seram di BLOK A?..aku tak sure..


okeh tanggal 19 haribulan yang lalu.jatuh pada hari khamis,aku bersama2 dengan sis angkat aku sis ana bersama kawannya sis bella telah hangout bersama2 untuk melepaskan rindu terhadap satu sama lain.selepas ber-hangout di cafe,berpindah pula ke blok K dan naik untuk melawat bilik aku yang cam tongkang pecah tu.Lepas habis maghrib and aku pun da wangi2 dan hensem2 mula bersiap untuk ke cafe semula untuk makan.Kemudian,aku berhasrat untuk melawat bilik aku di blok A~cane lak la aku dapat bilik kat blok A ni?hohoho..kerdit bro Afdal and coach Mie yang bersusah payah deal secara blackmarket untuk bagi aku tempat tinggal,haish.rasa cam anak terbuang pulak aku.hehehe.>.<

sambung cerita...

kemudian kami pun melangkahkan kaki kami ke blok A tingkat 4 no bilik 425.
hmm..nampaknya.aras ni sungguh sunyi memandangkan dalam bilik tu aku sorang je kot yang ada.adoi.katil tak boleh nak banyak lagi.hm.memang tak la kan aku nak duduk dalam tu sorang.eish.seram aku.

..then aku pun pegi la bukak pintu.adoi..masuk2 bukak lampu sume tiba-tiba...
babi....nape la ada taik kucing lak dalm bilik..memang tak la kaaaaann!!>.<
tah macam mana tah datang kucing dalam bilik ni.tu tak pe lagi.pastu tengok pulak keadaan syiling dia.syiling tak boleh nak belobang beeesaaaa la gi annn!!bongok tol!!>.<

then kami endahkan semua itu..kami teruskan dengan perjuangan kami ,berborak sampai kering air liur.blaaaa,,blaaaa ,,blaaaa...

tiba-tiba...

"ey jom la bella da pukul berapa da ni.t achik bising la ana tak balik bilik lagi"kata sis ana.
..."ok2 jom la.lagipun da lewat ni" reply sis bella.

kami pun keluar lah daripada kamar A425 itu..

aku tiba-tiba pelik...

"kak ana..mana sliper saya?"aku melihat sekeliling....

"mane sebelah lagi sliper adik?sume orang tertanya2.

aku sungguh meNYIRAP bandung..

aii..ni dah lebih nak main2 ngan aku..babi la an.aku pun decide nak balik jalan kaki ayam je..

kak bella plak suruh aku amek je dulu sliper orang lain kat bilik orang lain.
aku memang tak la kan.tak nak la.aku tak suka pinjam barang orang tanpa izin.huhuh.

cari punya cari..and then akhirnya.......jumpa...
jumpa di mana??..??

berdekatan..dengan...tangga..

sliper aku diletakkan di bawah tempat letak telefon berbentuk tiga segi(sekiranya anda penghuni di kompleks siswi anda tahu apa yang saya maksudkan)

aku mula bengang...dan bersuara...

"wei babi la!!!!kau tak puas hati datang la depan2..tak payah la nak main sorok-sorok sliper la babi!!sumpah kurang ajar!setan tol!"

kakak2 ku cuba menenangkan hati aku dan mula beredar........

setelah menghantar mereka pulang ke pagar kompleks dan mengucapkan selamat tinggal...
tiba2 aku terfikir..pelbagai soalan melanda kotak fikiran aku nieh

eh.siapa yang sorok sliper aku tadi ek?
bukan ke yang duduk kat blok atas tingkat 4 tu dak senior yang cgpa tak pas ke?

sal plak dorang nak men sorok2 sliper aku?takan la dorang tade keje lain nak buat..

aku dah la tak kenal sape2 kat situ....

dak siswi jarang wat dajal kat orang melainkan kita kenal rapat dgn someone tu...

aku mula ragu-ragu..

aku tengok jam....11.45malam...khamis...15 minit lagi kul 12..hari jumaat...

oh fuck..malam jumaat....................................................>.<"





1 comment:

yana said...

erk~
sngat menakotkan .