There was an error in this gadget

Tuesday, January 25, 2011

~bersabar dan buat bodoh~



hmm.tak pe.
aku anggap ni semua ujian.
aku tak rasa aku rugi kalau aku bersabar.
melenting awal-awal pun tak guna.
yang penting.
aku tau tahap aku kat mana.
biar lah apa orang nak cakap.
semua orang dianugerahkan mulut.
cakap selagi boleh.
jaga hati ke.
tak jaga hati ke.
itu pilihan diri sendiri.
tak pe.
aku tak kisah.
aku nak orang happy je ada dengan aku.
tu pun dah cukup.
duduk sorang2.
fikir.
tenangkan fikiran.
dengar lagu.
tak payah fikir pasal orang lain.
susah dowh.
bila down.
semua pun effect.
hm.
tak pelah.tu je nak cakap.
nak diam je lepas ni boleh?
hm...
aku diam pun.
bukan effect pape.
ada je benda nak cakap.
lantak lah.
bercakap selagi boleh. ^^

No comments: