There was an error in this gadget

Thursday, December 23, 2010

~KERAJAAN atau PEMBANGKANG?




hmm..nak kata aku poyo cakap sal politik..maaflah...saya rasa..ini hidup saya...huhuhuh...
just terfikir kadang-kadang kalau asyik harapkan golongan dewasa yang jadi para pemerhati and para pemikir..sampai bila golongn remaja tak sedar masa depan negara....^^..hohohohoh..
tapi mmg pun...aku sendiri pun jadi malas nk masuk campur hal2 politik sume ni..tp 0bviously dalam paper...politik menjadi isu hangat yang diperkatakan sekarang ni...bukan nak menyibuk,.tp benda yang terpampang tu terlalu digembar gemburkan...aku yang ta tau pape ni pun boleh tau...hmm...ntah la....aku tak berpihak kepada siapa2...tapi...aku rasa..KEAMANAN dan KEHARMONIAN yang rakyat kecapi sekarang sudah memadai...pihak pembangkang yang setiap masa tidak berpuas hati dan sering mencari kesalahan pihak kerajaan..asalkan kata2 dan janji2 mereka diresap masuk kedalam minda rakyat..hmm..orang nak menang pilihanraya..mmg la mcam tu..biasa lah..politik....^^....gagasan 1MALAYSIA. sebenarnya sedikit sebanyak telah mmbntu kerajaan dalam memenangi hati rakyat,,populariti DATO' NAJIB melonjak naik semenjak dia mengambil alih pucuk kepimpinan negara..^^..alahai....boleh tgok kot betapa DATO' berusaha menyakinkan semula rakyat terhadap pucuk pimpinan baru kerajaan,..hohohoh..^^...tahniah ye DATO',..keep it up...memandangkan aku adalah salah seorang daripada youth yang terlibat dalam program 1 BELIA 1 MALAYSIA....aku rasa DATO' patut diberikan pujian....bukan senang merancang satu program yang melibatkan seluruh parlimen di serata Malaysia...^^...

KESILAPAN PUCUK KEPIMPINAN SEBELUM DATO' NAJIB WAJAR DILUPAKAN DaN WAJAR DIJADIKAN TAULADAN...^^

SAYA SEBAGAI REMAJA DAN BELIA MASAKINI MENYOKONG PENUH DENGAN APA YANG DILAKUKAN KERAJAAN SELAGI IA MEMBELA NASIB RAKYAT DI MALAYSIA..^^

SEKIAN...

No comments: