There was an error in this gadget

Sunday, December 12, 2010

~adui...PICIT JERAWAT!MAMA!SAKIT!!!! >.<''

hohohohoh....dalam sibuk time2 training kat UITM ni...tiba2 tringat mama kat rumah..
huuhuhu...rindu la pulak an..even we all ni kadang2 mmg da slalu gado...tp yang taleh bla nya..aku la yang slalu dapat perhatian lebih cket kat uma tu even aku mmg ske nyusahkan idup dorang(mama n abah)..kikikiki...nak tanak kena layan la an...HAAAA...ni la situasi WAJIB bila aku balik uma untuk bercuti....................................


SITUASI 1:


mama:adik....meh cini...eee.tgk muka tu..eish penuh ngn jerawat..hitam2!!meh cini nak picit..!!


hazzy:arrrghh!!tanak!!tadi owg da picit da..da habis da sume...>.<"


mama:ah!aok picit bukan habis..ade lagy tu ..meh cini...cepat...~loghat pahang~sambil g mengmbil kain ready nak picit muka aku...


hazzy:TAAANAAAAAKK!!!!>.<" ~tutup muka! >.<" sakit aaa.........>.<"


mama:"tanak picit JANGAN harap nak bli ape2..bli jersey ke..kasut ke..slua ke..haa..ta payah..ta yah mintak2....tade AL ikhsan2 nye da pas ni....klau nak CEPAT..picit jerawat dulu..."


hazzy:TAAANNNAAAAKKK!!!!>.<"


mama:okey tape...NO AL~IKHSAN..no sportswear....


hah..aku klu da dengar dia warning camtu mane aku ta senyap...

terus jela hulur muka even muka ngah masam mencuka...terpaksa la an..kalau tak..haram aku nak dapat pe yang aku nak...aku ni ha da la taley idup klu tak membeli...kalau ABAH plak...stok2 gelak bila aku kna warning camtu..aduii.....mmg ta dapat a an nak lari la dari kena picit jerawat...hohohohoohoh.....^^

No comments: