There was an error in this gadget

Thursday, November 11, 2010

~aku akan dapat apa yang aku nak~





orang kejar bola...aku g bantai tengok je..thwahahha^^



ceh!!tolong la!!!!!!
nak gelak2 pulak......da KENAPEE????>.<


perghhhhh...semalam memang gila kentang la weh....sumpah aku nak pengsan..damn penat!!!tambah lagi ngan pening kepala aku nih...adui..TERBAIK WA CAKAP SAMA KAMU!!!^^

neverthought yesterday gonna be that hard...shit...!..bas lak jalan slow cuz semalam hujan lebat nak mampos....tapi tak nak la salahkan bas tu..tak pe la..untuk safety aku gak...bla..bla..bla..bla...sampai la aku kat pekeliling...aduish..hujan lebat pulak...>..<

AKHIRNYA!!!!!

sampai jugak aku ke PINGGIRAN USJ!!thwahahaha^^

berjumpa dengan LIL MONSTER TOMEY2!!

TERBAIK!!!!~malam tu sis aku decide dia nak pergi round ss7 jap tgk tudung kat area jakel...OMG!!!AL IKHSAN ada berdekatan!!!thwahahah...apa lagi...aku mula mengatur ayat....


along: "adik..jom teman g butik tudung jap..."

aku: "bole...jom2....eh....along....AL IKHSAN...weh...blanje kasut futsal satu...."heheheheheh

along; "nak yang macam mana??jap agy survey...tgk tudung dulu ea..."

aku: "oh yeah!!!TERBAIK LA ALONG!!!!hahahahaha^^...see??????

....oh ya...UNTUNG JADI ADIK BONGSU AN??? thwahahahahah^^

P/S:on previous post ada cakap nak kasut futsal baru....and da dapat pun..pasni nak apa pulak?
dapat ta rasa2 kalau mintak something else pulak??NAK IPOD.....thwahahahah^^


1 comment:

Keitaro said...

suke sngt tgk gmbr yg ke-3 2..hehe..comel + happy gile kot x)